Fishing bots... any?

Suggest a new bot idea that you would like to see made or an already existing bot you would like to see Burners make.

Fishing bots... any?

Unread postby Alzure » Wed Jun 14, 2006 1:13 pm

I was wondering if there were any free fishing bots out there... only 15 and dont have credit card :( was hoping there is that are decent... plz let me know
Alzure
NewB Botter
 
Posts: 1
Joined: Wed Jun 14, 2006 12:37 pm

Unread postby justinsane » Wed Jun 14, 2006 3:23 pm

Good luck finding one, I looked for weeks trying to find one searching torrents, and programs like limewire befor I broke down and just paied for this site. Even if I found a torrent there where never any seeders and my anti virise would not let open any thing from limewire. But if you can find a way, IMO this web site is well worth the $15 it cost me to be a member.
To succeed without risk, is to conquer without glory.
User avatar
justinsane
Advanced Botter
 
Posts: 92
Joined: Tue Apr 11, 2006 12:29 am
Location: Georgia

Unread postby evildr » Wed Jun 14, 2006 4:00 pm

I find it funny you are asking for directions to a free fishbot on a website selling , among other bots, a fishbot. I kjnow of one but it does not work as well as some of the fishbots here and you do not get the support or other information to help you out. I also am not going to tell you where for the same reason that I do not release my bots to free sites for the most part. I think someone has to earn them / be willing to fork out cash for them rather then just leaching freebee's.
evildr
!MAXIMUM RANK!
 
Posts: 1441
Joined: Wed Jan 19, 2005 6:32 pm
Location: comics

Unread postby prnstr17 » Wed Jun 14, 2006 4:02 pm

I know burners will work with you if you help him out. Like my a guide or something like that just send a /tell to Burners
prnstr17
Intermediate Botter
 
Posts: 39
Joined: Sun Oct 30, 2005 11:22 am

Unread postby Burners » Wed Jun 14, 2006 4:30 pm

Holy shit evildr, You reached Maximum Rank. WTF ?

Maybe I should raise it to 10k now muahahahaha, J/K im not Square enix
DavidOrlo.com
My personal blog where I write articles and guides
User avatar
Burners
Site Admin
 
Posts: 1832
Joined: Wed Oct 27, 2004 12:43 pm

Unread postby evildr » Thu Jun 15, 2006 5:30 am

Maybe I should raise it to 10k now muahahahaha, J/K im not Square enix


lmao lol

Can't say I aint a active member now! :grin:
evildr
!MAXIMUM RANK!
 
Posts: 1441
Joined: Wed Jan 19, 2005 6:32 pm
Location: comics

Unread postby Wakachiba » Thu Jun 15, 2006 11:39 am

I don't think I will ever reach Maximum Rank. Anyway, OP should either find a way to pay for the site or send a PM to Burners asking for assistance.
User avatar
Wakachiba
L33t Botter
 
Posts: 323
Joined: Tue Nov 23, 2004 7:00 pm


Return to New Bot Suggestions

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests